آخرین بروز رسانی: 10ام تیر, 1402

برخی از مزایای UpToDate و معرفی انواع اکانتها

در این مقاله به بررسی مزایای UpToDate می پردازیم. پایگاه داده آن دربرگیرنده اطلاعات بالینی بازبینی شده و مبتی برشواهد پزشکی است. این پایگاه داده با فراهم کردن اطلاعات پزشکی جدید به شیوه ای راحت، توانسته در موسسات و بیمارستانها و پزشکان، انتخاب اول نرم افزار پزشکی جهان باشد.

بیش از 1.9 میلیون درمانگر در بیش از 190 کشور جهان به آپتودیت برای اخذ تصمیمات بالینی اعتماد کرده‌ تا بهترین تصمیمات مربوط به مراقبت را بگیرند و از استاندارد‌‌های به‌روز در جریان کار خود مطلع باشند. پایگاه داده آن تنها منبعی است که سبب بهبود وضعیت نهایی بیماران و عملکرد بیمارستان شده و مطالعات نشان می‌دهد پزشکانی که از آن استفاده کرده، تصمیمات بالینی خود را در 30 درصد موارد تغییر داده اند.

بیش از 7100 نویسنده، ویراستار و داور پزشکی مشهور از فرآیند ویراستاری دقیقی استفاده کرده تا جدیدترین اطلاعات پزشکی را به توصیه‌های معتبر و مبتنی بر شواهد تبدیل کنند. هر روز، درمانگران بیش از 1.6 میلیون دفعه موضوعاتی از 25 تخصص را مشاهده می‌‌‌کنند.

بنابراین با داشتن اشتراک آن، میتوانید میتوانید به آخرین اطلاعات بروز پزشکی دسترسی و مزایای UpToDate بهره ببرید.

مزایای UpToDate در گستردگی مطالب

یکی از مزایای UpToDate عمق و وسعت محتوای آن است. تمامی کاربران آن به کل محتوای تخصصی شامل طب داخلی ، مراقبت اولیه بزرگسالان، زنان و زایمان، طب اطفال، جراحی عمومی و سایر تخصص های دیگر پزشکی دسترسی پیدا می‌کنند.

مقالات موجود درآن ماهانه بیش از 50 میلیون بار مشاهده می‌شود. طبق نظرسنجی کاربران در سال 2018 نشان داد پزشکان‌ جواب سؤالات خود را بیش از 94٪ از اوقات می‌‌‌یابند. این موفقیت بیانگر وسعت در 25 تخصص و عمق محتوای بالینی آن است .(بیش از 11800 بررسی موضوع وجود دارد، که هر کدام به سوالات بالینی متعددی پاسخ می‌دهند).

تمام پیشنهادات ارائه شده در آن توسط پزشکان بنام و مشهور در هر تخصص نوشته شده است. هزاران نفر از همکاران پزشک به عنوان نویسنده ،ویراستار یا منتقد در Uptodate با ما همکاری میکنند. تمامی مباحث جدید توسط پزشکان حاذق بازنگری و بروزرسانی می شود و مطالب بروز و ناب پزشکی پس از چندین بررسی و کنترل توسط متخصصین هر رشته منتشر می شود. بنابراین از مزایای UpToDate دسترسی تمامی کاربران به اطلاعات جدید پزشکی است.

محتوای آن مبتنی بر شواهد، جامع، و کاملا مرجع بوده و منوط به فرآیند بازبینی دقیق همتا می‌باشد تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات و توصیه‌ها دقیق و قابل‌اعتماد هستند.

منبع پشتیبانی تصمیم گیری بالینی با نتایج بهتر

مزایای UpToDate در تصمیم گیری بهتر درمان

بیش از 80 مقاله پژوهشی مزایای UpToDate را در تصمیم گیری بهتر درمان و ارتباط آن با بهبود مراقبت از بیمار و عملکرد بیمارستان را تأیید می‌‌‌کند.مقاله‌ ای توسط محققان دانشگاه هاروارد در سال 2011 در مجلۀ پزشکی بیمارستان منتشر شد. این مقاله نشان داده که آپتودیت به عنوان تنها منبع مبتی برشواهد که با نتایج بهبود و مثبت همراه است و دیتابیسی کاربردی و بصرفه در بهبود مراقبت بیماران است.

در طول سال‌های متمادی، بیش از ۸۰ مطالعه تحقیقاتی نشان داده‌اند که استفاده گسترده از آن با بهبود درمان و عملکرد بیمارستان همراه است. در سال ۲۰۱۱، محققان دانشگاه هاروارد یک مطالعه را منتشر کردند و تایید کردند که استفاده از UpToDate در طول یک دوره سه ساله با:

  • کیفیت بهبود یافته شرایط در معیارهای کیفیت بیمارستان
  • طول مدت بستری کمتر به نسبت قبل ( صرفه جویی و کاهش۳۷۲،۰۰۰ روز زمان بستری در بیمارستان در سال)
  • میزان مرگ و میر پایین (نجات جان ۱۱،۵۰۰ در هر سه سال)

“داده‌ها نشان می‌دهند که استفاده از ابزارهای کامپیوتری مثل UpToDate، تصمیمات بهتر، پیامدهای بهتر و مراقبت‌های بهتر را فراهم می‌کند” – Ashish Jha، M.D.،پزشک نویسنده از دانشگاه هاروارد.

بنابراین بیمارستان‌هایی که  از آن استفاده می‌کنند مدت زمان بستری کمتر در بیمارستان، مرگ‌و‌میر کمتر و کیفیت بهتر را نسبت به سایر مراکز تجربه می‌کنند.

مزایای UpToDate در پاسخگویی سریع به سوالات

هر موضوعی در UpToDate برای پیدا کردن راحت و سریع پاسخ های مورد نیاز در هنگام نیاز، طراحی شده‌ است.

امکان دسترسی به اطلاعات بالینی در هنگام نیاز

پایگاه  داده آن حاوی پیشنهادات بالینی معتبر است که توسط متخصصان نویسنده همان رشته، نگارش و تدوین شده است. تمامی پیشنهادات درمانی آن، کاربردی و شامل سلیسه مراتب از مرحله تشخیص تا درمان بیماران است . به همین منظور برای دسترسی به اطلاعات کاربردی، بستری فراهم شده تا پزشک بتواند به پیشنهادات درمانی حین معاینه بیمار دسترسی داشته باشد. بنابراین برنامه موبایلی آن طراحی شد که میتوان در همه جا به آن دسترسی داشت.

نرم افزار آن دارای بخش های مختلفی است. با خرید اکانت uptodate به تمامی قسمت هایی آن مانند مقالات اصلی، بخش اطلاعات و تداخلات دارویی و .. دست پیدا خواهید کرد. تمامی مباحث آن قابلیت بروزرسانی به آخرین نسخه را داشته و در صورت وجود آپدیت بطور هوشمند به آخرین نسخه آپدیت می شود.

نکته حائز اهمیت برای استفاده نرم افزار که بایستی آخرین ورژن این نرم افزار را دانلود کنید تا تداخلی میان دیتابیس و نرم افزار ایجاد نشود و نرم افزار به درستی کار کند.

معرفی اکانت رسمی

سایت مدیکال آپتودیت برای دسترسی راحت تر، امکان تهیه اشتراک اورجینال آن را فراهم کرده است. امکان تهیه نوع آفلاین برای استفاده در موبایل بصورت افلاین و بدون نیاز به اینترنت یعنی قابلیت ذخیره مطالب وجود دارد. بخش های آن شامل فهرست موضوعی آپتودیت و محتوا و گرافیک و نمودارها و حسابگرهای پزشکی و قسمت مجزا و اختصاصی دراگ اینتراکشن است.
نوع آنلاین آن قابل استفاده انلاین نیز با وجود اینترنت و بدون نیاز به ذخیره دیتابیس  طراحی شده است .

این قابلیت در اکانت رسمی وجود دارد. بدین ترتیب که شما با داشتن اینترنت وایفای میتوانید دیتابیس آن را که شامل تاپیک ها و گرافیک ها را دانلود و زمانی که دسترسی به اینترنت نداشتید از آن براحتی استفاده کنید.

قیمت اشتراک های اصلی

با تخفیف ویژه و بمدت محدود تا پایان ماه جاری

اکانت آنلاین برای مدت شش ماه 125 تومان و  یکسال 197 تومان

اکانت آفلاین و آنلاین برای مدت شش ماه 199 تومان و یکساله 345 تومان است.

برای دسترسی به آخرین و جدیدترین اطلاعات بالینی و بروزپزشکی دنیا برروی دکمه بازگشت به فروشگاه کلیک و وارد بخش تهیه اکانت شوید.